بلیط چارتر مشهد تهران - آس چارتر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی , اخبار ,آموزش, دانلود
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
کاهش پینگ
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

چارتر کردن پرواز به چه معناست؟ برای افراد ناآشنا، ممکن است این یک مصیبت غیرعادی به نظر برسد، اما برای کسانی که می‌دانند، پروازهای چارتر در مقایسه با «پرواز تجاری» می‌توانند مزایای زیادی به همراه داشته باشند.

پرواز چارتر مشهد تهران چیست؟

به بیان ساده، پروازی که چارتر می شود، پروازی است که به طور خاص برای شخص، کسب و کار یا طرف دیگری که آن را چارتر می کند، رزرو، رزرو و برنامه ریزی شده است.

به عبارت دیگر، در حالی که پروازهای تجاری در یک برنامه بسیار سفت و سخت و از پیش تعیین شده انجام می شود، یک پرواز چارتر بسیار انعطاف پذیرتر است و متناسب با نیازهای شخصی که آن را رزرو کرده است.

صندلی‌های یک پرواز چارتر را می‌توان به‌عنوان یک بسته کامل (یعنی هنگام رزرو کل پرواز)، یا بر اساس هر صندلی از یک شرکت چارتر فروخت.

حتی اگر این پروازها "خصوصی" هستند، در اینجا انتظار هیچ گونه حاشیه ای نداشته باشید. پروازهای چارتر همچنان تحت نظارت و مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) هستند تا از ایمنی و رفاه همه سرنشینان اطمینان حاصل شود.
چه نوع پروازهای چارتر وجود دارد؟
آیا به رزرو پرواز چارتر خود فکر می کنید؟ یا به سادگی علاقه مند به یادگیری چه گزینه هایی هستند؟ بیایید نگاهی دقیق تر به انواع پروازهای چارتر در دسترس داشته باشیم.

منشور خصوصی

این چارترها اغلب به عنوان یک جت خصوصی یا چارتر جت خصوصی شناخته می شوند، این چارترها توسط مهمانان خصوصی رزرو می شوند. منشور خصوصی، طبق تعریف، خصوصی است. این بدان معنی است که کل هواپیما اجاره ای (چارتر) شده است و صندلی های فردی برای فروش به طرف های دیگر نیست. جزئیات خود پرواز (به غیر از افشای FAA)، نیز خصوصی است.

پروازهایی که با جت های خصوصی انجام می شوند می توانند از سفرهای بین ایالتی گرفته تا پروازهای بین قاره ای با تعداد مسافران از چند نفر تا بیش از 100 نفر (بسته به جت) متغیر باشد. با توجه به مقررات، کل پرواز باید توسط یک شخص یا شخص واحد چارتر شود، اگرچه مسافران ممکن است تصمیم بگیرند که صورتحساب را بین خود تقسیم کنند.

منشور عمومی

چارترهای عمومی اغلب به صورت فصلی (مانند فصل "توریستی") به مقصد تعطیلات و تجاری ارائه می شوند. این پروازها در برنامه‌های زمانی محدودی انجام می‌شوند، معمولاً یک یا دو بار در هفته، با زمان‌های برخاست و خروج مشخص شده است.

منشور قرابت

با چارتر وابستگی، هر مسافر عضو یک سازمان، تجارت یا گروه خاص است. اگرچه می توان همین را در مورد "چارتر خصوصی" گفت، اما تفاوت آن با چارتر وابستگی این است که هر صندلی جداگانه فروخته می شود و هر مسافر کرایه خود را جداگانه پرداخت می کند. یک مثال ممکن است شامل اعضای یک گروه موسیقی یا تیم ورزشی یا اعضای یک سازمان خیریه در راه رسیدن به یک رویداد باشد.

منشور بار

همانطور که ممکن است از نام آن استنباط کرده باشید، چارترهای بار برای حمل و نقل انواع محموله از یک مکان به مکان دیگر رزرو می شوند. این هواپیماها برای حمل و نقل ایمن کالا و نه افراد ساخته شده اند.





:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 18 ارديبهشت 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی